Przejdź do głównej treści

Informacje o przyłączeniu do sieci

Aby przyłączyć nieruchomość do sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej należącej do Spółki „Wodociągi i Kanalizacja” w Zdzieszowicach, należy wykonać następujące kroki:

Etapy przyłączenia:

  1. Złożenie wniosku o wydanie warunków technicznych przyłączenia do sieci – w siedzibie Spółki (ul. Wschodnia 2, Zdzieszowice).

  2. Odbiór wydanych warunków technicznych – osobiście w siedzibie Spółki.

  3. Zgłoszenie zamiaru rozpoczęcia robót – przed przystąpieniem do realizacji przyłącza.

  4. Zlecenie pisemne odbioru przyłącza – po wykonaniu robót, ale jeszcze na otwartym wykopie.
    (Należy wypełnić druk: „Zlecenie odbioru przyłącza wodociągowego / kanalizacyjnego”).

  5. Złożenie wniosku o zawarcie umowy na dostawę wody i/lub odbiór ścieków.


Informacje dodatkowe:

  • Wszystkie szczegółowe wymagania techniczne i formalne dotyczące przyłącza określone są w wydanych warunkach technicznych.

  • Koszt wykonania przyłącza ponosi właściciel nieruchomości.


Jak opróżnić zbiornik bezodpływowy na nieczystości ciekłe (szambo)?

Spółka świadczy usługę wywozu nieczystości ciekłych z szamb przy użyciu pojazdu asenizacyjnego.

Procedura:

  1. Złożenie wniosku o zawarcie umowy na usługę asenizacyjną.
    Wniosek można złożyć mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  2. Kontakt pracownika Spółki w celu ustalenia terminu podpisania umowy.

  3. Zgłoszenie telefoniczne zlecenia wywozu – każdorazowo przed planowanym odbiorem, pod numerem: 77 405 59 00.

Obowiązki Zleceniodawcy:

  • zapewnienie bezpiecznego dojazdu pojazdu asenizacyjnego do zbiornika,

  • umożliwienie swobodnego dostępu do wlotu zbiornika (tak, by możliwe było podłączenie węża ssącego),

  • niewprowadzanie do zbiornika substancji innych niż ścieki bytowe (np. gnojowicy, odpadów stałych, chemikaliów, smarów itp.),

  • unikanie zagęszczania ścieków i zachowanie warunków dla bakterii tlenowych,

  • zapewnienie obecności osoby dorosłej podczas realizacji usługi.


Wszystkie wymagane dokumenty i druki znajdują się w zakładce „Klient → Pliki do pobrania”

  • Ostatnio zmienione .